bangalore - Reisverslag uit Villivākkam, India van jan-gijs vorstman - WaarBenJij.nu bangalore - Reisverslag uit Villivākkam, India van jan-gijs vorstman - WaarBenJij.nu

bangalore

Door: jg

Blijf op de hoogte en volg jan-gijs

03 April 2015 | India, Villivākkam

Afgelopen weekend ben ik met Renske naar Bangalore geweest. Behalve dat de stad ietsjes groter is dan Chennai is het dankzij de vele bloementuintjes en parkjes ook een stuk groener en mooier. Ook is de stad een stuk welvarender, veel hoogbouw, veel meer auto’s en de meeste Indiërs hebben hun traditionele kleding ingeruild voor westerse kleding. Renske en ik zouden van vrijdag middag tot maandag middag in Bangalore zijn, waardoor we alle tijd hadden om de stad te bekijken. Helaas was Renske ziekjes, waardoor we minder hebben kunnen zien dan ons plan was. Uiteindelijk toch nog redelijk wat gezien en een leuk weekend gehad. Renske is nu gelukkig weer helemaal beter en is de komende twee weken bij de meisjes in de girls home.
De komende weken kan ik eindelijk het proces betreft mijn visum verlening ingang zetten, zodat ik rond 20 april, als het goed is, eindelijk weet hoe ik er voor sta.
Afgelopen tijd heb ik last van kriebels, vooral rond half drie, Nederlandse tijd, als de mooie mannen van Castricum heren 1 zonder mij het veld betreden. Daarom heb ik afgelopen week een paar hockeysticks gekocht, zodat ik toch nog een beetje kan hockeyen. De jongens hier zijn ook super enthousiast en willen allemaal graag leren hockeyen. Dus misschien dat Castricum binnenkort versterking krijgt van een aantal Indiërs.
Dat was het dan weer in het kort,
Groeten!

• 03 April 2015 - 12:23

Oom Norbert:

Beste Jan-Gijs,
    Wat fijn om te vernemen dat je het goed maakt en de kans hebt om een stukje andere wereld te leren kennen.
    Wie weet komt er nog een uitwisseling tussen Catricum en Bangalore!

• 03 April 2015 - 13:15

T. Angela:

Zo leuk jouw reports te lezen, en fijn dat je ook de kans krijgt wat van het land te bezichtigen. We denken aan je en zullen vooral in de komende dagen een extra gebedje doen dat de hele visum situate goed komt.
    Wensen jou een heel zalig Pasen. Dikke kus.

• 03 April 2015 - 14:48

Eeduard:

Wat een heerlijke verslagen schrijf je Jan Gijs, we leven met jullie mee!
    Hoe staat het met cornhole india style? Wordt dat ricehole?
    Groetjes en succes met de verlenging van je visum en de handel in hockeyspelers.

• 04 April 2015 - 09:21

Jan-Hein:

Hoi, Jan Gijs!
    Hopelijk lukt het allemaal met het Visum! we denken veel aan je, en genieten van je berichten.
    Deze Pasen opnieuw zonder de Vorstmannetjes is natuurlijk ongewoon rustig hier in huis, ik denk ook niet, dat we de vijver in gaan zonder jullie steun!
    we wensen je een goede tijd verder, succes!
    Veel liefs, ook van Veerle,
    Jan-Hein

• 04 April 2015 - 15:49

Opa En Oma:

lieve Jan Gijs,
    wat genieten we toch steeds van al je verhalen! nu weer die tocht naat Bangalore! we kunnen ons voorstellen dat je honger naar steeds meer te willen zien van India groeit. wij hopen met je dat dan het "PAASEITJE" voor jou dan ook komt in de vorm van het VISA!,je weet dat we daar voor bidden!
    wij bereiden ons nu voor op Pasen. we gaan vanavond naar de kerk en natuurlijk morgen ook naar de Feestmis! daarna komt Oom Norbert bij ons .Hoe vier jij met de jongens Pasen?
    en eten ze dan ook eieren? ik kan me voorstellen dat het wel even wat anders is nu Renske weg is voor 2 weken. ga maar flink hockeyen met de jongens! met papa en mama zul je dezer dagen nog wel skypen.
    heel veel liefs, kus en knuffel, oma

l

• 09 April 2015 - 09:33

Beertje :

Jg.

Bedoel je niet Indiaers ? Indiërs komen uit Indonesië ala het goed is?!

Groeten x